Następna Strona Poprzednia Strona
  • najważniejszy

    jest zgrany i zdeterminowany

    zespół

    Strony internetowe w Piotrkowie
  • do MacGyver’a

    trochę nam brakuje, ale potrafimy

    wiele

    Strony www w Piotrkowie
  • przyjedź, zadzwoń

    nieśmiali mogą

    napisać

    Firma wykonująca reklamy z Piotrkowa

SoftLex

SoftLex jest to innowacyjny systemem do obsługi kancelarii prawniczej, działów prawnych,  radców prawnych oraz firm windykacyjnych i wszystkich pokrewnych. Możesz zarządzać swoimi sprawami z każdego miejsca na ziemi, niezależnie czy jest to Komputer, Laptop,  tablet, smartphone czy MACBOOK.

System wspiera:

  •  terminarze zadań, rozpraw sądowych itp.,
  •  tworzenie zorów (szablonów) pism, not, wezwań, raportów,
  •  monitorowanie postępu prac nad danym pakietem spraw,
  •  moduł wiadomości wewnątrz firmy,
  •  obsługa zleceń sądowych,
  •  obsługa egzekucji komorniczej,
  •  załączanie dowolnych dokumentów do zlecenia (skany nakazów sądowych itp.),
  •  generowanie raportów z przebiegu procesu obsługi dla danego klienta,
  •  tworzenie indywidualnych procedur windykacyjnych oraz obsługi klienta
  •  naliczanie odsetek, możliwość zaplanowania rozliczenia zlecenia na dany dzień,
  •  znormalizowany sposób podejścia do każdego zlecenia - jednolity dla całej firmy,
  •  import danych z zewnętrznych źródeł excel, CSV,
  •  eksport danych o zleceniach do zewnętrznych źródeł danych CSV, eksport danych do dalszej obsługi np przez firmy zajmujące się masową wysyłką listów,
  •  możliwość integracji z dowolnym systemem informatycznym.


System SoftLex jest podzielony na następujące moduły, które mają usprawnić pracę nad obsługą klienta:

  •  Sprawa  - moduł ten zawiera wszystkie niezbędne informacje o sprawie
  •  Kartoteki - moduł zawiera informacje o kartotekach
  •  Zadania, kalendarz - moduł zawiera kalendarz zadań oraz zadania do wykonania w danej sprawie
  •  Wiadomości – komunikator, który umożliwia wymianę informacji wewnątrz firmy, przekazywanie plików wraz z opisem oraz zwykłych informacji jak w przypadku komunikatorów
  •  Raporty, wydruki - moduł umożliwia generowanie dowolnych wydruków i raportów niezbędnych do obsługi klienta
  •  Finanse - faktury, dokumenty rozliczeniowe, noty obciążeniowe
  •  Zaawansowana wyszukiwarka – moduł umożliwiający wyszukiwanie i filtrowanie informacji
  •  Edytor wydruków - moduł, w którym operator może tworzyć i edytować wydruki
powrót